۱۳۸۶ مرداد ۱۵, دوشنبه

دارم میرم ایران. کسی چیزی نمیخواد براش بیارم؟ کسی چیزی نمیده ببرم ایران؟ فقط از قبل گفته باشم، خودتونو نمی برم و کسی رو هم نمی تونم بیارم.

سه روز اخیر خیلی زود گذشت، تمیز کردن این کلبه محقر و جمع کردن وسائلم به اضافه ثبت نام ترم آینده و تعیین موضوع پروژه ام که بعد از برگشتنم باید شروع کنم یک طرف، حتی نتونستم از فیلم دیدن بگذرم. همه اینا رو اجرا کردن به صورت همزمان ، از قابلیت های جدید من محسوب میشه. راستی به همه اینا باید کادو تولد خریدن برای چهارتا دوست خیلی خوب رو هم اضافه کنم که خودش خیلی وقتگیر بود.

ولی من هنوز قانع نشدم که مردادی بودن اغلب دوستان خیلی نزدیکم فقط اتفاق باشه، بیشتر شبیه یه تبانی برای ضربه زدن به تعادل اقتصادی شخص بنده به نظر میرسه. یه جور براندازی نرم با برنامه ریزی قبلی باید باشه.

پ.ن: من فکر می کردم حداقل تو فیلمها آدمهای بد عاقبت به خیر نمیشن. یعنی خلافکارها از چنگ قانون نمیتونن فرار کنن و خیانتکارها یا پشیمون میشن یا بهشون خیانت میشه ولی Match point همه این فکر و خیالها رو نقش بر آب کرد. به نظرم جالب بود، فیلم خیلی غیرمعمولی تموم شد.

توی فیلم About a boy هم یه جمله بود که خیلی دوستش داشتم:
No man in an Island.
ولی همه آدما دارن سعی می کنن که جزیره باشند چون آسونتره.

۱۵ نظر:

ناشناس گفت...

ممنون عزیزم
خیلی خوبه که داری میای ایران
هرچند من نمی تونم ببینمت

ناشناس گفت...

salam doost,
Az in hame modiriat o barnamerizi khosham umad. Rafti az tarafe ma ham behet khosh begzare. Say kon motafavet bashe.
Raha bashi
matty
www.poshtesarebad.blogfa.com

ناشناس گفت...

آخی...خوشحالم که خوشحالی...امیدوارم که ایران بهت خوش بگذره عزیز...

mim گفت...

خوش می آیی به ایران:)
به امید دیدار

ناشناس گفت...

daste khaali nayayidhaa! inja avaam miguyand khubiyat nadaarad! , va khob in baar avaam raast miguyand digar , hagh daarand!

mim گفت...

alan Erani yani?
tavalode man ham booda;)

mim گفت...

ma haminjoorish ham khoshhal mishim az ziaratetan khanoom jan;)

ناشناس گفت...

shukhi mifarmaayid digar?
ma ke dar mokhayyale'emaan ham nemiravad ke nasibi az chamedaane soghaati nabarim!

manzuremaan in ast ke : soghaatie ma pichannde nashavad ha! asaab nadaarim.
gofte bashim!

ناشناس گفت...

سلام خانومی...هنوز ایرانی؟چرا به روز نمیکنی؟

mim گفت...

nakonad abo havaye iran shoma ro ham tanbal karde khnoom jan;)

ناشناس گفت...

خوش بگذره

ناشناس گفت...

soghati che shod? :-w

khodetaan shaahedid ke onso mehrabaani javab nemidahad!, hatman bayad asabaani shavim engar ha!

mim گفت...

rahaye aziz gooya in roozha saretan kheili sholoogh ast.ma ra bash ke khial dashtim didari dashte bashim ba hazrate aali...

ناشناس گفت...

ایران خوش می گذره؟

ناشناس گفت...

Dooost jun kojaee? bargashti?
Heshmat