۱۳۸۶ مرداد ۷, یکشنبه

کاش میشد دنیا چند روزی به من مرخصی میداد! منظورم اصلأ رفتن به تعطیلات بعد از امتحانات و از این مرفه بازیها نیست.فقط دلم میخواست خیلی ساده عقربه های ساعت همینجا می موندند، فقط برای دو روز. من یک عالمه فیلم ندیده دارم و توان امتحان دادن هم ندارم. آقایون امتحانات به من دو روز امان بدین!!!!
( البته "ات" برای صیغه جمع مؤنث استفاده میشه ولی امتحان رو من نمیتونم جزو جنس لطیف محسوب کنم).

قول میدم بیشتر از دو روز طول نکشه، بعدش هم مثل دخترای خوب میشینم سر درس و مشقم.


ولی....... اگر بشه سه روزش کنید که عالی میشه!

پ.ن: مرخصی ندادن بهم، جمعه امتحان دارم :(

۵ نظر:

ناشناس گفت...

آخ آخ...جانا سخن از زبان ما میگویی...میفهممت بدجوررررررررررررر!

ناشناس گفت...

وایسا دنیا وایسا دنیا من می خوام پیاده شم

ناشناس گفت...

Tanballllllllllllllll!!!

poshtesarebad

ناشناس گفت...

Shukhi bud. negah kon. Mikahy man ham chand ta befrestam:)
poshtesarebad

mim گفت...

motmaen bash emtahanat az jense latif nist.mana emtahan daram 1 va 2 shanbe .plz pray 4 me...