۱۳۸۶ دی ۵, چهارشنبه

امشب از سرخوشی مستم. فقط از سرخوشی.

۸ نظر:

ناشناس گفت...

تا باد چنین بادا

ناشناس گفت...

البته سرخوشی بیانگر دل خوش نیز هست

ناشناس گفت...

ما نیز...مستی ات پایدار

اقاقیا گفت...

عالیه
آرزو می کنم همیشه همینطور باشی نازنین
سال خوب و خوشی برات آرزو می کنم
سبز و همیشه شاد باشی

mim گفت...

به نظر من که این حرفت زیاد بوهای خوبی نمیده اون سر خوشیه مشکوکه که سرمستی خوبی بده!!
می دونی بعضی وقتها دلم می خواد واست نامه کاغذی بنویسم

Matty گفت...

Age injurie, hamishe khosh bashi...

ناشناس گفت...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

ناشناس گفت...

هميشه شاد و لبخند بر لبانتان باد و شادي هايتان پردوام باد
ممنونم كه به من سرزدي و تشكر از نظر شما.