۱۳۸۶ اسفند ۲۵, شنبه

آخرین باری که اینجا سر زدم دقیقأ یک ماه پیش بوده. گذشت سریع زمان عذابم می‌ده و تقریبأ دارم به روزها التماس می‌کنم که اینقدر سریع تموم نشن. از روزی که ویندوز جدید نصب کردم روی صفحه مانیتور یه شمارشگر دارم که تاریخ روز رو نشون می‌ده. اون گوشه نه ها! یه مربع سه در سه سانت به رنگ قرمزکنار صفحه که الان 15 مارچ رو داره فرو می‌کنه تو چشمم و امشب منظورش اینه که من فقط پونزده روز تا امتحان طلسم شده ترمودینامیک وقت دارم و سی و هفت روز تا تاریخ تحویل پروژه فوق ‌لیسانسم. هیچ تصوری ندارم که اینکار چطوری ممکنه. نمی‌تونم با حواس جمع روی یکیشون وقت بذارم در حالیکه اون ‌یکی داره بهم آلارم می‌ده.

پ.ن: دوشنبه یه دوست خیلی عزیز، بهترین شنونده‌ای که به عمرم دیدم، از ایران میاد پیشم :) دلم براش تنگ شده .

۵ نظر:

اقاقیا گفت...

رها جان سلام عزیزم. پیشاپیش نوروز باستانی را بهت تبریک می گم . آرزو می کنم که در امتحان ترمو دینامیک با نمره بالا قبول بشی ، همین طور در امتحان فوق...
گلم ، یکی یکی رو پشت سر می گذاری. نگران نباش. سبز و پاینده باشی رها جانم

اقاقیا گفت...

ببخش رها جان، در تحویل پروژه فوق لیسانس
اشتباه منو ببخش

ناشناس گفت...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the MP3 e MP4, I hope you enjoy. The address is http://mp3-mp4-brasil.blogspot.com. A hug.

mim گفت...

رهای عزیز سال نو ایرانی البته از نوع بدون تعطیلاتش مبارکت باد یه عالمه آرزوی شادی و موفقیت دارم برات . :*

اقاقیا گفت...

سال جدید مبارک و همیشه بهاری باشی و موفق و سبز عزیزم