۱۳۸۷ اردیبهشت ۱۲, پنجشنبه

از آدمهای فعال خوشم میاد و به نظرم تحسین برانگیزه که یک نفر انرژی صرف کردن و فعالیتش اینقدر برای بقیه مفید باشه. انار خانوم و دوستانش از این تیپ آدمهای تحسین برانگیز هستند که سایت جالبی به اسم سایت پذیرش راه اندازی کرده‌اند که مطمئنم برای کسانی که تصمیمی دارن مبنی بر ادامه تحصیل خارج از ایران، خیلی کاربردی و مفید خواهد بود. حسن خوبش ( متضاد حسن بد!!! ) هم اینه که کاربرهایی که عضو بشن میتونن اطلاعاتی رو درباره نحوه پذیرش گرفتن از دانشگاهها و تجربه های خودشون، اضافه کنند که این باعث میشه راهنمایی‌های سایت پذیرش محدود به کشور یا حتی قاره خاصی نباشه ضمن اینکه اطلاعات قبلی هم قابل ویرایشه. به هر حال دمشون گرم! من جدی تحت تاثیر قرار گرفتم.


پ.ن: سایت پذیرش حسن بد ندارد!!

۱ نظر:

جهانگرد گفت...

سلام مدتی هست که با شما وبلاگتون اشنا شده ام دنبال بروبچه های خارج از کشور می گشتم تا بتوانم از ان طرف مرز ها اطلاع کسب کنم مطالبتون رو از rssتون دریافت میکنم اون هم از طریقریدر گوگل خدا سایه این گوگل را مستدام بداراد . به ما سر بزنید اگر مایل به تبادل لینک بودید یک خبر به من بدهید چون من سعی کرده ام ارشیوی از دوستان خارج نشین جمع اوری کنم
متشکر